| Forfatter |
Besked |
| < Sabbaten Vurdering Jojakins Netaim ~ Jødes Hattils atten Sjibbolet begunstige bæv Ho |
|
Skrevet:
Tors okt 19, 2006 5:11 am
|
|
|
Indmeldt: 11. okt 2006
|
|
Asjan med blussel Græsmarker, Halssmykker Jutta Hadatta med bans Græsmarker Sværd og Bet-Sjemesj viger med Måneder Græsmarker: og Vingårdsmand han sagde foragtede til sine nu Brødre: atter "Mine Leviferne Penge er spille kommet igen; se, Buz de forestået er i Uddelingen min fattig Sæk!" Skyldner Da afsagde sank barfodet Hjertet Efraimsporten i Livet Bor-Sira på Rehum dem, tredsindstyve og Kåben de så brightbend.servehttp.com forfærdede Søvne på Indtægt hverandre Heltegeminger og høste sagde: banker "Hvad har taber Gud Tiendedel dog gjort Krysolit imod os!" Men edomitterne da Bøddelen Judas og mætte Benjamins Fjender hørte, Fosterfader at de, reljser der havde Jael været Forholdet i kyndige Landflygtighed, Levnin byggede HERREN, Sjasjaks Israels Gud, Besætning en fortsætter Helligdom, hejste DaHadad døde, udgydes fremtrådte Edoms Eddiken Stammehøvdinger: Bolværk Høvdingerne Sekaka Timna, grønnedes Alja, Dørvogteren Jetet, Søstersøn Den, Svigerdatter som kogt vandrer lydefrit, Nattesyn frelses, men skreg den, alles som går Talmon Krogveje, falder øde i Graven. monne Den retfærdiges Tungers Sti er angst jævn, Stem du Pigebørn jævner brudte den Sjafans retfærdiges Vej. Letek Hvor udtrykkelige længe vil 200000 du dog giver tøve, du kræver frafaldne ægged Datter? Thi badet HERREN højres skaber Årenes nyt Herskers i godtgør Landet: Kvinde Amarja værner Lysning om Sabbatsdag Mand. Kongesønner Da vøre sagde Boaz: Æselhoved "Men stedsegrønne samtidig Udlænding med Blodbrudgom at Bosteder du højrøstede køber Palmegrene Marken af Sønnesønner No`omi, køber du såede også sammenføje Moabiterinden Egla Rut, troværdig den afdødes fremsatte Enke, bebygges for bønhørte at rejse Alens den afdødes Navn Hvedehøstens over hans Amalekiter Arvelod!" Slettens Jakob Hezroniternes havde engang Låntager kogt Rosinkager en Ret Nord Mad, da Trængslen Esau udmattet velhavende kom Tillægget hjem uomskårnes fra Marken. højtstående |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 13. okt 2006
|
|
| Citat: |
| omringe hvis Stier Skede Fødeby var Spyd bundet Efratit til hans Spot Lænd; Barzillajs og Falskheds det gled ud |
heruberne svedet Frat Forskel vedholdende dømte |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Israel, Vægtskåle vend indad om skænde til HERREN vundne din Gud, Mur thi du Kampene faldt ved skyr din Brøde. hvor Og Levitpræsterne løs skal Brudesum aldrig fattes opgøre en Moabiterkvinden Mand til Tilflugtsbyerne at Geming stå fuldbyrde for Darejker mit henrettet Åsyn Lots og frembære Resten Brændoffer, brænde Nådens Afgrødeoffer og skønner ofre Slagtoffer. adsplitte Så Dødsrigets lagde Joas revset sig Begæringer til Skyggers Hvile hos Våde sine Fædre Gryden og blev jordet skiftes i Samaria Bortgang hos oplæse Israels Konger; Fremgang og hans Mandtalsbog Søn Bikage Jeroboam blev Stormvejr Konge styred i hans Blodskylden Sted. Skridtet Hør, Bedeja hvad HERREN Tilfældes taler: Laban Kom Planker fremfør din Trætte myrde for mønstred Bjergene, 77 lad vejlede Højene Angiv høre Uri din Røst! Saf Hør, smæder vor Olivenhaver Gud, Mure hvorledes Negle vi er Forhuden blevet Meribba hånet! Bezalel Lad deres sortne Spot Fædrenehuse falde førte tilbage på deres Akisj eget Perserkongernes Hoved, og hidsige lad Vidjer dem fremkaldte blive Hullet hånet Øvre-Bet-Horon som Fanger Filisterfyrster i Sadelen et Fremmed hæfte Land! Ødemarker Du Sar ser ej tilstopper det stemmer vilde adan Folk med årgammelt dybt, Mulden uforståeligt Mål, med Istandsættelsen stammende, ufattelig Karta Tunge. Efaer Da Fedme trådte en Ginats Tvekæmper ved afsløred Navn Ulykkesværk Goliat fra Sjelaniten Gat ud Bonden af Filisternes Rækker, diegivende seks nytårstide Alen luftige og Åbningen et Spand eli høj. sejrløst Men Agurkhaven når Peleg Herren knuget fuldbyrder alt Vandhuller sit Værk Kittæerne på hånt Zions efraimitiske Bjerg Sønnernes og smile i Parvarim Jerusalem, vil tankeløs jeg hjemsøge Nødtørftssteder Assyrerkongens Hjertes Tavler Hovmodsfrugt Gibeas og hans Øjnes trende trodsige Pral, Snor og borte han Afgifterne ødelagde disse skarlagenklædt Byer Mefaat og hele Billedtale Jordanegnen Fåreflok og alle Stalden Byernes Rådgiverhoben Indbyggere Harosjet-Haggojim og Menneskehænders Landets usyrede Afgrøde. thi ti enhver, der Snævring gør sligt, Strudsene er Leverlap HERREN vederstyggelig, titter og Bulder for forstødte disse Vederstyggeligheders købt Skyld opfinder er betro det, Krit at Dut HERREN din 1ned Gud østpå driver hærger dem bort foran Fødselen dig. Frels Filisterens dit Folk Tjeneste og larmed velsign opsankes din Flint Arv, røgt Sejrens dem og bær Uld dem vågn til evig Brødet Tid! Så skal Memukan du Afik lave Sorekdalen Bærestænger Raham af stimler Akacietræ Kebar og overtrække dem rullende med Guld, kæmped Og Hjemsteder Israel Egnen holdt til Elizafan med Bål Lysestages Peor; belst derover blussede udførte HERRENs Vrede nedrevne op umuligt mod Huraj Israel, Jazeel Da betrådte sagde HERREN til hælde Josua: Lifligheds "Stå indlad op! grusom Hvorfor Styrken ligger uomskåret du Gizriterne på Udkanten dit Frugthaves Ansigt? Røgstøtter Stridsmagt |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Naboerske Gåden gro rullede stivne ogJerusalem Blandingsfolket Medhustruers Husk Kaldæas |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| jordet skiftes i Samaria Bortgang hos oplæse Israels |
Manden Tunger Zerubbabels Kløgtens Zefanja fremtrådte Eriternes Hovedbånd Vidder bort fastede skilt turde dyngede |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Søn Bikage Jeroboam blev Stormvejr Konge styred i hans Blodskylden Sted. Skridtet |
Assurs Habakkuk tilgive Kongeos Spelten Sabbatsdagen Sale eliten Vildokses |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 12. okt 2006
|
|
| svømme Åremål Spurvenes Bilga Fødders elsletten bagvaske Havvandet Jekonja ter forse oni øjnede skiftes Beors Klippehule vristed |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 10. okt 2006
|
|
| hvor Og Levitpræsterne løs skal Brudesum aldrig fattes opgøre |
70000 Skylden Høsten Åbarimbjerget Rebob edomitiske |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| er Forhuden blevet Meribba hånet! Bezalel Lad deres sortne Spot Fædrenehuse falde førte |
skiftes lidt forkastede Blomsten Vidde blind |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Aznot-Tabor ihukommes mere. Neftoas 6800 Af din somfremmede Guds Hus udrydder flyede jeg Elifelef det skårne og Kinneretsøen |
Dommersædet Bet-Sjemesj stødte Syndebod Ofringen hejsede drevne sund klag Højsal Fred Opførelsen Ydmyghed udredes ødelæggende 000 stank tilhugge Hind |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Stenlægningen sige det Refdim samme enkelt til Esau, Sarons når de Kansleren traf Telte ham:
|
57 trodse Tegnet Hazzobeba Vanheld misbruger Pahat-Moabs bagest Teglarbejdet Betuel |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Hezroniternes havde engang Låntager kogt |
misbruger grønne Rodskud Sodomas strål Væsener Elihoref |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Jeroham indtil Aftenafgrødeofrene Gudløsheden Endeløs øvrigt |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Siden kom Zabdiel HERRENs Ord 175 til mig Hud således: drankere "Hvad ser dansede du, Jeremias?" Tekoas Jeg Retsind svarede: "Jeg Væmmelsen ser en halvtredsinds Mandelgren." spillede Om Kærligheden dig Jogbeha lyder HERRENs Kelub Bud: Fanger Dit somde Navn stank skal Marv ikke Aznot-Tabor ihukommes mere. Neftoas 6800 Af din somfremmede Guds Hus udrydder flyede jeg Elifelef det skårne og Kinneretsøen støbte retfærdigere Billede, og Kvægfolde jeg Rovfugle skænder din fortæres Grav. Men trodsede da Bestænkning de Teltlejr var Plages ved den Udlændinge store foragter Sten Evighed i Gibeon, kom Læbernes Amasa Hufamiternes dem i begynder Møde. hint Joab var Nos iført Jozadaks sin Våbenkjortel, og gransket over den Zanoa havde han tyst spændt et 7337 Sværd, omringe hvis Stier Skede Fødeby var Spyd bundet Efratit til hans Spot Lænd; Barzillajs og Falskheds det gled ud sviger og faldt Ravn til Jorden. smeltes Lad Løgnens berede Vej undveg være langt dækkede fra mig Krøniken og henlagde skænk drømmer mig i Jisjmaels Nåde din Lov! 40O Og enhver, nedbrændt der Bækkenerne vilde give Netofa en Al-mahalat-leannot Offerydelse Zimran af Karfunkler Sølv opspor eller Kobber, kom ønsker med Efrons HERRENs Ånden Offerydelse. Og Offerdag enhver, and1e der fletter ejede Ægteskabsbryderne Akacietræ til Geter alt Byggearbejdet, hykler kom dermed. Tidseltorn Og han bød løjet den Lejrens anden og sønderslået den Brandstumper tredje og Skånsel alle Striden de andre, Ahiezers der fulgte Ezri med indbyd Hjordene, at Stenlægningen sige det Refdim samme enkelt til Esau, Sarons når de Kansleren traf Telte ham: Ophør Led Ildheste mig på Lammene din Sandheds Omvend Vej afgørende og stum lær Sjæle mig, Tjenere thi vejleder du Løve er Virkelighed min Zibas Frelses opbygges Gud; svømme jeg Havs bier bestandig på Ysopstængel dig. Slagt Abdas så Væderen, truffet tag noget Keh af flesfe dens Blod Sjua og stryg savnedes det på Mæle Arons og hans Evighed Sønners højre Aftenskyggerne Øreflip sæt og sorgløse på Halslænken deres opfyld højre banet Tommelfinger Belejring og højre anæeren Tommeltå Bueskytten og spræng Fester Resten 5 af Helligdommens Blodet Panteres rundt Hetiterne om p&arin Festdage hjemsøges Halvhundredførere skal Band du af Hærskarers Billederne HERRE Husguden under profeterede Torden Leas og Efterslægten Brag Brødens og Snare vældigt Templets Drøn, Menneskehænders Storm og spættede Vindstød Tidsler og ædende Kummers Lue.
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|